STORY MARKETING 2 DAY INTENSIVE

Training Story Marketing

Mis je de creatieve ideeën om invulling te geven aan het marketing- & communicatieplan voor komend kwartaal of het hele jaar? Heb je een plan, maar zit je in een spagaat tussen management en sales en tussen strategie en executie? Worstel je met het integreren van alle marketingtechnieken in één soepel draaiende machine? Mis je structuur in het plan dat je nu hebt gemaakt? Heb je geen inspiratie meer om invulling te geven aan de contentkalender? Mis jij een sparringpartner of kritische blik om een gedegen plan op te zetten waarmee je wel impact maakt? Dan is deze intensive wat voor jou. Je leert niet alleen nieuwe skills, maar brengt ze direct in de praktijk.

Maak in 2 dagen een gedegen marketing- & communicatieplan

Training Story Marketing - storytelling for business

Een goede marketing- & communicatiestrategie is gebaseerd op vier elementen. 

  1. Weten wie je bent als bedrijf, waar je voor staat en welk probleem van de potentiële klant jij oplost.

  2. Weten wie je doelgroepen zijn en wat er voor hen speelt.

  3. Content die past bij wie jij bent als organisatie en aansluit op de informatiebehoefte van je doelgroepen. Oftewel, content die werkelijk antwoord geeft op zijn/haar vragen. 

  4. Acties die je onderneemt om je bedrijfsverhaal te verwerken in de content en deze zo effectief mogelijk inzetten, zodat de potentiële doelgroep in beweging komt richting jouw bedrijf. 

In deze twee dagen leer je van alles over Story Marketing en krijg je een nieuwe kijk op de marketingstrategie voor jouw bedrijf. Je vult met nieuwe kennis de bovenstaande elementen in voor jouw bedrijf. Met behulp van een aantal formats zet je met begeleiding het marketing- & communicatieplan voor jouw bedrijf in de stijgers. Alles onder begeleiding van Story Marketing specialist Willemijn Vader.

Wat ga je leren?

Het heet niet voor niets 2 Day Intensive, want je gaat keihard aan de slag. De kennis over storytelling en de verschillende marketingtechnieken vertaal je meteen in de praktijk. Na deze 2 dagen heb je met Willemijn een concreet omni-channel, geïntegreerd, 360⁰ marketing- & communicatieplan gemaakt.

Het plan bevat de marketing- & contentstrategie bestaande uit campagnes en doorlopende activiteiten. Kortom, een fundament om op te bouwen en/of een leidraad om je team of bureaus mee aan te sturen. 

Kosten voor deze intensive zijn 1225,- euro ex BTW en locatiekosten, inclusief:

  • twee volle dagen vol theorie en praktische inspiratie;

  • verschillende werkdocumenten, zoals empathy map, campagne formats, contentkalender of budgetoverzicht;

  • en 1 uur coaching na de workshop.

Datum: in overleg
Locatie: in overleg

Wat levert het op?

Volgende
Volgende

Story Marketing voor teams