#9 Willemijn & Dimitry
Willemijn Vader Willemijn Vader

#9 Willemijn & Dimitry

Elke twee weken vertellen Dimitry en Willemijn elkaar verhalen over wat er gebeurd is in de wereld van Marketing en Communicatie. Deze week gaat het vooral over de persoonlijkheid van een organisatie of merk en hoe de energie die daarin zit de basis vormt van alle activiteiten. We halen daarbij onder andere voorbeelden aan van Specsavers, The Body Shop, Fjällräven, Kanye West en Tony Chocolonely aan. ‘Humanize the Brand’ is het belangrijkste dat je als ondernemer of marketeer kan doen.

Klik op de foto om te luisteren, zoek hem op via Spotify of bekijk de vodcast via Youtube.

Meer lezen
#8 Willemijn & Dimitry
Willemijn Vader Willemijn Vader

#8 Willemijn & Dimitry

Story Marketing Stories nieuwe stijl, omdat het samen leuker is. Elke twee weken vertellen Dimitry en Willemijn elkaar verhalen over wat er gebeurd is in de wereld van Marketing en Communicatie. Deze aflevering praten ze onder andere over de veelbesproken campagne van KPN i.s.m. Meau, de oprechtheid van maatschappelijk verantwoord ondernemen en de toegevoegde waarde van podcast in je marketingmix.

Campagne video KPN ⁠ https://www.youtube.com/watch?v=MC3184WBOWo

Klik op de afbeelding om te luisteren, zoek hem op via Spotify of bekijk de vodcast via Youtube.

Meer lezen
#7 Willemijn Vader
Willemijn Vader Willemijn Vader

#7 Willemijn Vader

Declare the breakdown and create a new opportunity. Vanuit dat motto geeft Willemijn toe dat haar podcast avontuur bijna een stille dood was gestorven en ze het bij deze weer op gaat pakken in een nieuwe vorm. Het gaat een mix worden van het delen van haar eigen verhalen en in duo met Dimitry Vleugel. To be continued dus.

Klik hier om te luisteren via Spotify of bekijk de vodcast via Youtube.

Je helpt me trouwens enorm als je een review of een duimpje wil achterlaten na het luisteren/kijken!!

Meer lezen
#6 Willemijn Vader
Willemijn Vader Willemijn Vader

#6 Willemijn Vader

Dit is deel 2 van het interview met Willemijn, oprichter van de Story marketing Academy, door Dimitry Vleugel, podcastmaker en producent van deze serie. Ze legt hierin uit hoe de Story Marketing Methode ingezet kan worden.

Klik hier om te luisteren via Spotify of zoek het op in je favoriete podcast platform.

Je helpt me trouwens enorm als je een review of een duimpje wil achterlaten na het luisteren/kijken!!

Meer lezen
#5 Willemijn Vader
Willemijn Vader Willemijn Vader

#5 Willemijn Vader

In deze podcast wordt Willemijn, oprichter van de Story marketing Academy, geïnterviewd door Dimitry Vleugel, podcastmaker en producent van deze serie. Ze vertelt haar eigen verhaal. Begonnen in de PR heeft ze de kracht van verhalen ontdekt en in de loop der jaren gezien dat het alle marketing disciplines met elkaar verbindt. Willemijn legt uit hoe de Story marketing Methode gegroeid is, waarom het de invulling van marketing vereenvoudigd en hoe het door bedrijven ingezet kan worden.

Klik hier om te luisteren via Spotify of zoek het op in je favoriete podcast platform. Wil je beeld erbij? Je kunt de aflevering hier bekijken op YouTube.

Je helpt me trouwens enorm als je een review of een duimpje wil achterlaten na het luisteren/kijken!!

Meer lezen
#4 Gijs Fennell
Willemijn Vader Willemijn Vader

#4 Gijs Fennell

In deze podcast spreek ik met Gijs Fennell over de rol van verhalen in interne communicatie. Gijs en ik hebben jaren lang samen gewerkt bij PR, Social media and digital marketing bureau Whizpr waar hij account director Consumer Electronics en ik creatief directeur was. Ongeveer tegelijk hebben we het bureau verlaten en is hij terecht gekomen bij WPG Uitgevers als verantwoordelijke voor Corporate Communications. Nu werkzaam als Internal Communications manager bij VodafoneZiggo.

Klik hier om te luisteren via Spotify of zoek het op in je favoriete podcast platform. Wil je beeld erbij? Nog even geduld. Vorige afleveringen kun je hier bekijken op YouTube.

Je helpt me trouwens enorm als je een review wil achterlaten na het luisteren!!

Profiel Gijs: https://www.linkedin.com/in/gijsfennell/

Meer lezen
#3 Hans den Heijer
Willemijn Vader Willemijn Vader

#3 Hans den Heijer

Vandaag spreek ik met Hans den Heijer, hij is Senior PR en Media relations manager bij Eurofiber. Daarvoor heeft hij gewerkt als PR manager bij Vodafone/Ziggo, Acer, Sony en was hij education manager bij JVC. Hij vertelt hoe meer over het belang van verhalen in de media en deelt een aantal mooie anekdotes daarover. Als PR manager is hij ook verantwoordelijk om verhalen juist uit het publieke domein te houden.

Klik hier om te luisteren via Spotify of zoek het op in je favoriete podcast platform. Wil je beeld erbij? Kijk dan hier op YouTube.

Je helpt me trouwens enorm als je een review wil achterlaten na het luisteren!!

Profiel Hans: https://www.linkedin.com/in/hans-den-heijer-2bba403/

Meer lezen
#2 Xaviera Chelius
Willemijn Vader Willemijn Vader

#2 Xaviera Chelius

Xaviera Chelius is van jonge en pittige klantenservice medewerker bij A2000 in 25 jaar uitgegroeid tot eventspecialist met haar eigen bedrijf ‘Bruisend Leven’ en werkt ze als all round marketing manager voor Fleet & Asset Management leverancier ‘GPS-Buddy’. Voor haar staat de klant altijd centraal in haar werk. Of ze nu verhalen maakt of events organiseert, de behoeftes of uitdagingen van de klant moeten centraal staan. Daarnaast is haar ervaring dat als je team enthousiast is en samenwerkt, dan gaat de verkoop en service vanzelf. Interne communicatie is dan ook heel belangrijk in de marketing mix. Houd je personeel dus op de hoogte van wat er speelt, deel de verhalen en vier die successen. Haar motto is niet voor niets ‘Extern winnen, is intern beginnen’. Luister naar meer lessen en anekdotes in deze aflevering.

PS. Vanaf 1 mei is Xaviera niet meer werkzaam voor GPS-Buddy en start zij als Projectmanager bij Groupcard.

Profiel Xaviera: https://www.linkedin.com/in/xavierachelius/
Meer over Bruisend Leven: https://bruisend-leven.nl/
Meer over GPS-Buddy: https://www.gps-buddy.com/nl/

Meer lezen
#1 Dimitry DIM Vleugel
Willemijn Vader Willemijn Vader

#1 Dimitry DIM Vleugel

Dim is ervaren podcastmaker en producent van deze serie. We praten in deze eerste aflevering over de kracht van een podcast als middel in de marketingmix. Daarnaast is hij oprichter van AndroidWorld en freelance marketing adviseur. We spreken over marketing in de smartphone-wereld. Volgens hem laten marketeers veel kansen liggen. Ze focussen zich teveel op conversie en te weinig op het bouwen van een merk. Het ontbreekt vaak aan verhalen afgestemd op de doelgroep, daarom is de churn zo hoog. Dim heeft daar veel ideeën over.

Klik hier om te luisteren via Spotify of zoek het op in je favoriete podcast platform. Wil je beeld erbij? Kijk dan hier op YouTube.

Je helpt me trouwens enorm als je een review wil achterlaten na het luisteren!!

Meer over Dim: www.linkedin.com/in/dimitryvleugel/
Meer over Klets.Media: www.klets.media

Meer lezen
#0 Willemijn Vader
Willemijn Vader Willemijn Vader

#0 Willemijn Vader

Als je een nieuw marketingmiddel inzet is het verstandig om te oefenen. Er is moed voor nodig en je moet voorbij aan het ongemak kunnen gaan. Podcasten is een nieuw middel voor mij. Ik moet nog vlieguren maken. Dus bij deze, een half uurtje inzicht mijn proces rond het podcasten... PS twee jaar later is er pas een vervolg gekomen op deze podcast, dus beschouw deze als de pilot ;-)

Meer lezen